Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Wat is SEO? SEO staat voor Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). Het betekent dat je jouw website optimaliseert voor de zoekmachines zoals Google en Bing. Op deze manier komt jouw website bij de topresultaten van Google te staan.

Wat betekent SEO concreet?

Een logische vraag. Google heeft een algoritme ontwikkelt die meer dan 200 factoren meeneemt in het beoordelen van een website. Over het algemeen is zoekmachine optimalisatie onder te verdelen in drie categorieën: autoriteit, techniek en inhoud. Focus leggen op deze onderdelen betekent verbeterde resultaten in de zoekmachines. Op deze manier hebben we al successen behaald bij meerdere opdrachtgevers.

SEO  Pijlers  Inhoud Autoriteit Techniek cop3

Waarom zoekmachine optimalisatie inzetten?

Door de inzet van SEO kom je hoger in de gratis zoekresultaten van Google en Bing en ben je dus beter vindbaar. Maar afhankelijk van de doelstelling kan goede SEO ook bijdragen aan relevanter verkeer, conversieverhoging, branding en een betere gebruikerservaring.

Kortgezegd vormt SEO de fundering van een vindbare website en een optimale gebruikerservaring.

Wat kan Impres betekenen voor jou?

We kijken samen met jou naar de mogelijkheden van SEO. Wat zijn jouw doelen? Wat zijn je verwachtingen? Welke zoekwoorden zijn belangrijk? Wat moet de bezoeker op de website doen?

Zodra we deze vragen samen met jou beantwoord hebben, gaan we kijken welk SEO onderdeel prioriteit heeft. Kijken we naar de technische aspecten of gaan we voor contentoptimalisatie? Wellicht dat juist de autoriteit van je website aandacht nodig heeft?

We houden van open communicatie en nemen je mee in onze expertise. We zorgen voor overzichtelijke rapportages zodat jij precies ziet waar wij mee bezig zijn en wat we samen met jou al hebben bereikt.

Overtuigd?

Neem vrijblijvend contact op door te bellen naar 038 – 386 91 81 of vul het contactformulier in.