Klantenportaal en mijn-omgeving

Meer geautomatiseerde upsell mogelijkheden creëren? De service en kwaliteit verhogen van jouw organisatie? Of minder administratieve lasten hebben? Dan is een klantportaal de perfecte oplossing.

Weten hoe een klantportaal jouw organisatie meer resultaat geeft?

Kennismaken

Een complete mijn-omgeving voor een relatief lage investering. Dat wil jij ongetwijfeld ook. Wij maken dit mogelijk, doordat we bekend zijn met het bouwen van klantportalen.

Met een klantportaal of een mijn-omgeving kun je jouw klanten toegang geven tot een gepersonaliseerde online omgeving, waar ze 24/7 informatie kunnen (terug)vinden. Denk aan contracten, orderbevestigingen, facturen en (bestel)historie. Dit is inzichtelijk én efficiënt! Wij leggen je graag uit wat we op dit gebied voor jou kunnen betekenen.

Mijn-omgeving IMPRES
"Een mijn-omgeving biedt zowel voor jouw organisatie als je klanten vele voordelen."

Voordelen, waaronder upsell mogelijkheden

Een mijn-omgeving of klantportaal biedt vele voordelen. Niet voor niets is een klantportaal steeds populairder.

🖥️ Intern minder administratieve lasten, omdat jouw klant zelf makkelijk gegevens kan wijzigen of opzoeken in het portaal (24/7) en processen automatisch verlopen.

💰 Je klant kan zelf meerdere producten of diensten afnemen via de omgeving. Hier hoeft de salesafdeling niks voor te doen. Het kan helemaal geautomatiseerd worden. Ideaal, toch? Zowel voor jou als jouw klant.

👌 Je biedt een betere service. De klant heeft zelf inzicht in aankopen, betalingen, abonnement(en), bestellingen, et cetera en de afhandeling hiervan is helemaal geautomatiseerd. Geen werk voor jou dus, wel een uitstekende service!

Jouw eigen klantportaal voor een fantastische klantervaring

Bespreek de mogelijkheden met een specialist

Techniek en design

Een klantportaal of mijn-omgeving die gebruiksvriendelijk is met de juiste structuur en een perfect passend design. Daar word je klant blij van! En dat ga jij zien in het resultaat.

Na de bouw van het klantportaal blijven we deze optimaliseren waar nodig. Techniek en design gaan hierbij hand in hand. Daarnaast wordt de veiligheid van de omgeving gewaarborgd. Denk alle klantgegevens die in dit portaal worden opgeslagen. Wij zorgen ervoor dat deze veilig zijn. Wij hebben een standaard mijn-omgeving ontwikkeld die we aanpassen waar nodig. Op deze manier kunnen we de omgeving laten voldoen aan jouw wensen.

Een mijn-omgeving exclusief gemaakt voor jou? Geen probleem. Wij horen graag wat jouw specifieke wensen en eisen zijn. Vervolgens gaan we dit designen, technisch uitwerken en ontwikkelen. Na 20 jaar beheersen we dit tot in de puntjes.

Uiteraard kunnen wij je klantportaal ook koppelen aan bijvoorbeeld je CRM- en ERP- systeem, of je website. We zien een klantportaal niet als losstaande omgeving, maar als onderdeel van een digitale ervaring, die verder gaat dan alleen deze omgeving.

 

Meer resultaat met jouw klantportaal?

Neem hier contact op

Ontdek de features die mogelijk zijn:

  • Een overzichtelijke interface
  • Toegang op basis van rollen en rechten
  • Documenten uploaden en inzien
  • Verschillende dashboards
  • Automatische betalingen
  • Gebruikersbeheer
  • Koppelingen met verschillende systemen (API)
  • Geschikt voor mobiel en andere apparaten
  • AVG-proof
  • Voldoen aan de richtlijnen voor digitale toegankelijkheid
  • Statussen bijhouden
  • Berichten verzenden en bekijken
  • etc.

De juiste aanpak voor gewenst resultaat

Wij werken niet vóór met mét onze klanten om het gewenste resultaat te behalen. Jouw wensen en doelen staan altijd centraal. Wel houden wij onze kritische blik. We werken volgens de Scrum-methode om structuur te houden en toe te werken naar ons gezamenlijke doel. Samen creëren wij online impact!