Organisch gevonden worden door potentiële kopers
Groothuisbouw wil naast geadverteerd, ook organisch goed zichtbaar zijn in zoekmachines. Dat vraagt om inzicht in zoekgedrag, een goede SEO-strategie, continue optimalisatie en slimme linkbuilding. Onze aanpak heeft Groothuisbouw geholpen aan hoge posities op het meest relevante zoekgedrag van potentiële kopers.
De resultaten
Onderstaande resultaten zijn gebaseerd op de periode 1 januari 2023 tot 1 januari 2024.
Aanpak
Een woning koop je een of enkele keren in je leven. In het geval van een nieuwbouwwoning komen er nog meer zaken bij kijken die je moet wikken en wegen. Dat zagen we ook terug in het zoekgedrag. Dit hebben we gebruikt om te bepalen welke content relevant is en beter op te vallen in de zoekmachine.
SEO-audit en nulmeting
- Nulmeting van de huidige posities voor belangrijke zoekwoorden.
- Identificeren van kansrijke zoekwoorden en synoniemen.
- In kaart brengen van concurrentie.
- Vaststellen van technische verbeterpunten op de website.
Optimaliseren van website content
- Adviseren over relevante content op basis van zoekgedrag en zoekwoorden.
- Verbeteren van de gebruikservaring, zodat bezoekers langer op de website blijven.
- Verbeteren van gebruiksgemak (mobielvriendelijk) en snellere laadtijden.
Opzet en beheer linkbuilding strategie
- Inkopen en coördineren van een partner voor linkbuilding.
- Opbouwen van een sterk linkprofiel met kwalitatieve backlinks.
- Maandelijks aanvullen van het linkprofiel met waardevolle links.
- Monitoren en analyseren van de impact van linkbuilding op de posities in zoekmachines.
Inzicht in alle organische resultaten
Webpagina's die goed presteren
Vergelijken met concurrenten
Technische verbeterpunten
Cases
Onze aanpak werkt voor steeds meer organisaties.
Hoe we dat voor elkaar krijgen, lees je in onze cases.
Altijd enthousiast en met volle energie. Helpt jouw marketingvraag vertalen naar een goed plan en concrete oplossingen.