Organisch in de lift met Guldmann

Hoe een nieuwe website inspireert om continu te investeren in marketing én blijvend resultaat.

Alt tekst
Dit is belangrijk

Doelen van Guldmann

Oorspronkelijk is Ergocare bij ons gekomen met de vraag naar een nieuwe website.
Na oplevering van deze website hebben we gewerkt aan de vindbaarheid, zowel organisch als betaald. Resultaat: van een website die niet of nauwelijks vindbaar was naar een website die continu in de top 3-positie van Google staat.

Na de overname door Guldmann is de website ondergebracht in een overkoepelende website. Tijdens deze migratie was het belangrijk dat de opgebouwde organische posities behouden bleven. Doordat er structureel gewerkt wordt aan zowel beheer als verbeteringen, haalt Guldmann haar doelstellingen.

Naamsbekendheid vergroten

Online zichtbaarheid verbeteren

Leads verzamelen via online kanalen

Effectieve inzet van SEO en betaalde advertenties

Een strategische marketingpartner

Behoud van posities na website migratie

Linkbuilding

Dit is de klant

Over Guldmann

Guldmann, voorheen Ergocare, is de specialist op het gebied van plafondtilsystemen. In 1996 zijn ze vanuit Vennik gestart met de overtuiging dat plafondtilliften de oplossing zijn om fysieke belasting terug te dringen en meer tijd voor zorg te realiseren. Vanaf het begin is het bedrijf importeur geweest van producten van het Deense Familiebedrijf Guldmann.

In 2021 is het bedrijf overgenomen door Guldmann. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van welzijnstechnologie voor mensen met beperkte capaciteiten en hulpmiddelen voor degenen die hen helpen en verzorgen.

Branche
Zorg
Klanten
Zorginstellingen en particulieren
Werkgebied
Landelijk
Collega's
??+
Dit werkt

Cases

Elke case belicht een belangrijk project of fase in de samenwerking.

Dit mag altijd

Heb je vragen over dit onderwerp? Neem contact op met Wieteke

Over Wieteke

Altijd enthousiast en met volle energie. Helpt jouw marketingvraag vertalen naar een goed plan en concrete oplossingen.

Bedankt voor je bericht! 

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Oops! Something went wrong while submitting the form.