Verhoog je klanttevredenheid met een klantportaal

Meer geautomatiseerde upsell mogelijkheden creëren? De service en kwaliteit verhogen van jouw organisatie? Minder administratieve lasten hebben? Een klantportaal is de perfecte oplossing.
  • Minder administratieve lasten
  • Meer omzetmogelijkheden
  • Een betere service

De voordelen van een klantportaal

Niet voor niets is een klantportaal steeds populairder. Een klantportaal heeft verschillende voordelen:

  • Intern minder administratieve lasten, omdat jouw klant zelf makkelijk gegevens kan wijzigen of opzoeken in het portaal (24/7) en processen automatisch verlopen. In plaats van dat jij druk bent met mailtjes, spreadsheets, telefoontjes, is jouw klant actief in het klantportaal.
  • Je klant kan zelf meerdere producten of diensten afnemen via de omgeving. Hier hoeft de salesafdeling niks voor te doen. Het kan helemaal geautomatiseerd worden. Ideaal, toch? Zowel voor jou als jouw klant.
  • Je biedt een betere service. De klant heeft zelf inzicht in aankopen, betalingen, abonnement(en), bestellingen, et cetera en de afhandeling hiervan is helemaal geautomatiseerd. Geen werk voor jou dus, wel een uitstekende service!

"Een mijn-omgeving biedt zowel voor jouw organisatie als je klanten vele voordelen."

Techniek en design

Een klantportaal of mijn-omgeving die gebruiksvriendelijk is met de juiste structuur en een perfect passend design. Daar word je klant blij van! En dat ga jij zien in het resultaat.

Na de bouw van het klantportaal blijven we deze optimaliseren waar nodig. Techniek en design gaan hierbij hand in hand. Daarnaast wordt de veiligheid van de omgeving gewaarborgd. Denk alle klantgegevens die in dit portaal worden opgeslagen. Wij zorgen ervoor dat deze veilig zijn. Wij hebben een standaard mijn-omgeving ontwikkeld die we aanpassen waar nodig. Op deze manier kunnen we de omgeving laten voldoen aan jouw wensen.

Een mijn-omgeving exclusief gemaakt voor jou? Geen probleem. Wij horen graag wat jouw specifieke wensen en eisen zijn. Vervolgens gaan we dit designen, technisch uitwerken en ontwikkelen. Na 20 jaar beheersen we dit tot in de puntjes.

Uiteraard kunnen wij je klantportaal ook koppelen aan bijvoorbeeld je CRM- en ERP- systeem, of je website. We zien een klantportaal niet als losstaande omgeving, maar als onderdeel van een digitale ervaring, die verder gaat dan alleen deze omgeving.

Mijn-omgeving IMPRES

Ontdek de features die mogelijk zijn:

  • Een overzichtelijke interface
  • Toegang op basis van rollen en rechten
  • Documenten uploaden en inzien
  • Verschillende dashboards
  • Automatische betalingen
  • Gebruikersbeheer
  • Koppelingen met verschillende systemen (API)
  • Geschikt voor mobiel en andere apparaten
  • AVG-proof
  • Voldoen aan de richtlijnen voor digitale toegankelijkheid
  • Statussen bijhouden
  • Berichten verzenden en bekijken

De juiste aanpak voor gewenst resultaat

Wij werken niet vóór met mét onze klanten om het gewenste resultaat te behalen. Jouw wensen en doelen staan altijd centraal. Wel houden wij onze kritische blik. We werken volgens de Scrum-methode om structuur te houden en toe te werken naar ons gezamenlijke doel. Samen creëren wij online impact!

Jouw eigen klantportaal voor een fantastische klantervaring

Bespreek de mogelijkheden met een specialist