Insights

Insights, wat bedoelen wij daarmee? Letterlijk vertaalt zijn dit alle inzichten die we kunnen halen uit de beschikbare data. Insights klinkt alleen net wat hipper. Denk hierbij niet alleen aan tools zoals Google Analytics maar ook aan CRM systemen. Door alle beschikbare data te combineren komen we tot de meest waardevolle inzichten. Inzichten die we gebruiken om meer resultaat te halen uit jouw website of applicatie.

Waarom insights?

Veel afdelingen of organisaties maken keuzes gebaseerd op ‘onderbuikgevoel’. Dit is in de basis niet direct verkeerd maar het mooie aan online is dat we het onderbuikgevoel kunnen verrijken met feiten gebaseerd op de beschikbare data.

"Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don't know which half.”
Insights

Wat kan Impres betekenen voor jou?

Door de webstatistieken goed en op een centrale plek bij te houden geven we jullie inzicht in de prestaties van alle verschillende kanalen. Deze gegevens zijn hierdoor ook voor jullie zelf ten allen tijden beschikbaar. In plaats van kennis van veel verschillende tools is maar kennis van één tool nodig.

Duidelijke rapportages

Middels duidelijke rapportages helpen we jullie om de resultaten overzichtelijk en duidelijk te rapporteren aan het management of andere afdelingen.

We analyseren het gedrag

Door het verzamelen en analyseren van heatmaps, sessieopnames, klikgedrag, feedback etc. gaan we aan de slag om gedrag van de bezoekers in kaart te brengen. Hoe gebruikt een bezoeker de belangrijkste pagina’s? Wordt er wel gescrold? Klikken de bezoekers wel op de juiste call to actions? Dit soort vragen gaan we voor jullie beantwoorden en blijven we onszelf continue stellen.

Wij houden je up-to-date

Periodiek spreken we de resultaten door en houden we jullie op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van online marketing. Maar voordat we dit alles gaan doen is het belangrijk om te weten waar we staan en waar we naartoe willen. Hiervoor zetten we het meetplan in.

Vandaag nog aan de slag met insights?

Neem contact op door te bellen naar 038 – 386 91 81 of vul het contactformulier in.