Weten wie jouw website heeft bezocht?

Achterhaal zelf je potentiële leads

Met een slimme inzet van data kom jij erachter welke organisaties er op jouw website zijn geweest. Handig, toch?

Werk jij bij een business-to-business organisatie? Dan vind je het vast fijn om te horen dat je potentiële leads kunt achterhalen via de website. Waarschijnlijk weet je nu niet wie dat zijn. Het leuke is dat je dit te weten kunt komen!

Trouwens, je komt niet alleen te weten wie het zijn, maar ook welke pagina’s er zijn bekeken, waar op geklikt is door deze organisaties en of zij een doel hebben behaald.

Wij vertellen jou hoe je dat achterhaalt. Laat je e-mailadres achter. Je ontvangt direct de Google Analytics rapportage (inclusief een video-uitleg) die jij alleen nog maar hoeft te importeren in jouw eigen account. Je kunt er direct mee aan de slag.  

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
Voorbeeld organisatielijst potentiële leads
Voorbeeld organisatielijst potentiële leads, geïmporteerd naar Google Analytics

Waarom is de lijst met organisatiebezoeken handig?

Als je weet welke organisaties op jouw website hebben gekeken, kun je dit gebruiken voor meerdere doeleinden. Let wel altijd op de privacy van de personen. De lijst met websitebezoeken van organisaties kun je gebruiken voor meerdere doeleinden:

  • Inzicht in wat organisaties belangrijk vinden op jouw website.
  • Doelgroepbepaling van organisaties die jouw website bezoeken.
  • Koppelen aan fases in de customer journey van jouw klanten.
  • Opvolging door middel van bijvoorbeeld advertenties.
  • Achterhalen welke doelen de organisaties hebben behaald.

Het is aan jou om de lijst zo slim mogelijk in te zetten en deze op te volgen. Vraag jouw download aan. We leggen je daarnaast in een video alles uit en geven jou tips.

Weten hoe jij meer leads naar jouw website genereert?

employee 500x500 wouter

Wouter Visser (Online Marketeer)

Telefoon: 038 - 386 91 81 E-mail: wouter@impres.nl